قلعه‌نويي: مجيدي مي‌تواند به استقلال برگردد

 امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با راديو جوان درباره شرايط استقلال عنوان کرد: ابتداي فصل استقلال با مشکلات مالي برخورد کرد و تلاش کرديم تا آن را برطرف کنيم. بازيکنان در اين شرايط واقعا فداکاري کردند. در اين حين چند مصدوم نيز داشتيم. فکر نمي‌کرديم مجتبي جباري 2 بار عمل جراحي انجام دهد و براي جانواريو چنين اتفاقي رخ دهد.

وي درباره آخرين شرايط ميلاد ميدوادي نيز يادآور شد: او در ليست مازاد ما قرار نگرفته، زيرا از سرمايه‌هاي ماست اما به او گفتم که اگر مي‌خواهد ميلاد ميداودي گذشته شود بايد به تيمي برود که بتواند بازي کند و فضاي بازي کردن داشته باشد. لفظ اخراج براي او درست نيست.
به گزارش فارس، سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره جذب بازيکناني همچون عمادرضا، زاييج و رضا عنايتي اظهار داشت: طبيعتا تمام اين بازيکنان با باشگاه‌هاي خود قرارداد دارند. هم اکنون نمي‌خواهيم با اسم آوردن بازيکني سوءتفاهم يا دلخوري به وجود بياوريم. هر بازيکني که در تمرين استقلال حاضر شد او را آبي‌‌پوش بدانيم. عمادرضا و عنايتي بازيکنان بزرگي هستند که به هر تيمي مي‌توانند کمک کند. قاسم‌پور برادر بزرگتر من است و نمي‌خواهم دلخوري به وجود بيايد. البته ما از دو سه هفته پيش رايزني‌هاي قانوني خود را شروع کرده‌ايم. مطمئن باشيد در چند روز آينده خبرهاي خوشي از استقلال خواهيد شنيد.
قلعه‌نويي درباره شرايط فرهاد مجيدي و اينکه صحبت‌هاي زيادر درباره او صورت مي‌گيرد، يادآور شد: مجيدي از سرمايه‌هاي فوتبال و استقلال است. من با کسي تعارف ندارم. اگر بازيکني را نخواهم راحت مي‌گويم. بازيکنان ضعيفي بودند که در نيم فصل از آنها راضي نبودم اما پاي آنها ايستادم. خدا گواه است که در اول فصل قصد داشتيم تا مجيدي به استقلال اضافه شود اما داستان‌ها بوجود آمد و نمي‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.
سرمربي استقلال با اشاره به اينکه هم اکنون خبري از مجيدي ندارد گفت: فتح‌الله‌زاده دنبال حفظ سرمايه‌هاي ملي است، او مدير خوبي است و قصد دارد در خانواده تعامل به وجود بياورد. من خبري از مجيدي ندارم. بايد به راي و نظر مردم احترام بگذاريم. ديپلماسي و دموکراتي نيز به همين معناست. اگر مجيدي راغب باشد که مردم را خوشحال کند، ابراز تمايل خود را در مورد حضور در استقلال عنوان کند.
وي افزود: ليست ما جا دارد و به خاطر مردم و زحمات خود او مجيدي مي‌تواند در استقلال بازي کند اين گونه نيست که اگر قلعه‌نويي کسي را دوست نداشت سرمايه سوزي کنيم. خودم پيشنهاد دادم مجيدي بيايد. مجيدي تماسي تا کنون نگرفته و از او خبري ندارم.سرمربي تيم استقلال درباره هم گروهي اين تيم در گروه مرگ ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: تيم‌ها در آسيا پيشرفت زيادي کرده است. هم اکنون با 5 سال پيش جاي مقايسه‌اي وجود ندارد. تمام تيم‌ها ميلياردي هزينه مي‌کنند. البته ما هم استقلال هستيم. بازيکنان بزرگي داريم و از همه مهمتر پشتوانه بزرگي چون هواداران داريم. اين هم از شانس من است که هر سال که در آسيا ظاهر مي‌شويم در گروه مرگ قرار مي‌گيريم.
وي درباره نشان شواليه مدير عامل استقلال يادآور شد: من چند سال بود که مي‌خواستم در کلاسي شرکت کنم تا مدرکي بگيرم. 2سال گذشته که قرار بود در سپاهان براي بار سوم سرمربيگري کنم نوبت من شده بود اما بنا به اتفاقاتي در سپاهان نماندم و به تراکتورسازي رفتم و به خاطر مردم آذربايجان در اين کلاس شرکت نکردم. ورودي اين کلاس هم 3 هزار يورو بود. همين کلاس مربيگري حرفه‌اي که فدراسيون برگزار کرد از مربيان پول گرفتند اگر فتح‌الله‌زاده با اين نشان سوءاستفاده يا مسئله‌اي به وجود آورد با آن بايد برخورد کرد. بايد ديد که جايگاه حرفه‌اي اين نشان کجاست. 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391 ا 20:28 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.